Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33246
Назва: Fear of speaking: communication anxiety in esl classroom
Інші назви: Умови виникнення та шляхи подолання мовної тривожності у процесі вивчення англійської як другої іноземної мови
Автори: Aksiutina, T. V.
Ключові слова: ESL studying, communication anxiety, interpersonal communication, cultural shock, language barrier, language performance, вивчення іноземної мови, мовна тривожність спілкування, міжособистісна комунікація, культурний шок, мовний бар’єр, страх спілкування, усний переклад, изучение иностранного языка, языковая тревожность общения, межличностная коммуникация, культурный шок, языковой барьер, страх общения, устный перевод
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Aksiutina, T. V. Fear of speaking: communication anxiety in esl classroom [Текст] / T. V. Aksiutina // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 9. – С. 52-56. – Бібліогр.: с. 56 (13 назв)
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії;
Короткий огляд (реферат): The article explores the features and factors causing communicative barriers when studying foreign languages by nonnative students under conditions of internationalization of educational space. In particular, it studies the phenomenology of “communication anxiety”, which arises as an emotional reaction experienced when a situation requires the use of a second language with which the individual is not fully proficient. The results of theoretical and empirical studies of communication anxiety manifestation, level, main causes and factors causing tension in oral communication are considered. The article analyzes communication anxiety in different situations and its impact on language performance. Ways of overcoming communication anxiety in interpersonal communication are proposed.
У статті здійснено аналіз особливостей та чинників виникнення комунікативних бар’єрів під час вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Зокрема, досліджено феноменологію «мовної тривожності», що виникає як емоційна реакція в умовах, пов’язаних із використанням англійської як другої іноземної мови в міжкультурному середовищі. Розглянуто результати теоретичних та емпіричних досліджень проявів мовної тривожності, рівень, основні причини та фактори, що зумовлюють емоційну напругу в усному іншомовному мовленні. Здійснено аналіз проявів тривожності в різних ситуаціях та її вплив на успішність навчальної діяльності. Запропоновано шляхи подолання мовної тривожності в міжособистісному спілкуванні.
В статье исследованы особенности и факторы возникновения коммуникативных барьеров при изучении иностранного языка студентами неязыковых специальностей в условиях интернационализации образовательного пространства. В частности, изучена феноменология «языковой тревожности», которая возникает как эмоциональная реакция в условиях, связанных с использованием английского как второго иностранного языка в межкультурной среде. Рассмотрены результаты теоретического и эмпирического исследований проявления языковой тревожности, уровень, основные причины и факторы, обусловливающие напряжение в устном общениии. Анализируется проявление тревожности в различных ситуациях и ее влияние на успешность учебной деятельности. Предложены пути преодоления языковой тревожности в межличностном общении.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33246
ISSN: 2663-4899
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 9 Том 1 (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEAR OF SPEAKING COMMUNICATION ANXIETY.pdf336.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.