Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3335
Title: Використання маркетингових засобів для комерціалізації результатів наукових досліджень
Other Titles: Use of marketing to commercialize results of scientific research
Authors: Ковтуненко, К.В.
Башинська, І.О.
Keywords: інноваційна технологія, наукові дослідження, комерціалізація, маркетингова діяльність, SWOT-аналіз
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ковтуненко, К. В. Використання маркетингових засобів для комерціалізації результатів наукових досліджень [Текст] / К. В. Ковтуненко, І. О. Башинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 2 (36). – С. 47–51. – Бібліогр.: с. 51 (7 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті проаналізовано стан комерціалізації результатів наукових досліджень в Україні. Виявлено, що стан незадовільний та потребує широкого застосування низки маркетингових заходів на кожному етапі. У статті розглянуто, як можливо використовувати маркетингові засоби (насамперед, SWOTаналіз) як інструмент комерціалізації результатів наукових досліджень. Ключові слова: інноваційна технологія, наукові дослідження, комерціалізація, маркетингова діяльність, SWOT-аналіз.
Description: The article contains the analysis of the state of commercialization the results of scientific researches in Ukraine. It is educed, that the state is unsatisfactory and the wide use of row of marketing measures is needed on every stage. It is considered in the article, in what way it is possible to use marketing facilities (first of all, SWOTanalysis) for commercialization the results of scientific researches. Key words: innovative technology, research, commercialization, marketing, SWOT-analysis.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3335
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (36) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.