Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3347
Название: Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів
Другие названия: Place marketing concept and tools within the context of regional strategic development
Авторы: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Шершун, К.О.
Ключевые слова: маркетинг територій, регіональний маркетинг, маркетингові інструменти, стратегічний розвиток
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бондаренко, В. М. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів [Текст] / В. М. Бондаренко, К. О. Шершун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 2 (36). – С. 66–73. – Бібліогр.: с. 72–73 (17 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Дослідженням доведена необхідність застосування маркетингового підходу до управління регіонами. У статті розглянуто підходи до розуміння поняття, завдання регіонального та територіального маркетингу. Проаналізовано основні інструменти маркетингу територій та можливості їх використання у стратегічному розвитку регіонів. Узагальнено концепцію ключових компетенцій як ефективну маркетингову стратегію розвитку регіону та підвищення його конкурентоспроможності. Ключові слова: маркетинг територій, регіональний маркетинг, маркетингові інструменти, стратегічний розвиток.
Описание: The necessity of marketing approach is proofed in article. Definitions of terms place marketing and regional marketing, goals and approaches of place marketing are considered in the article. Authors had analised main place marketing tools and opportunities of its application for strategical development of regions. The concept of key competences like efficient marketing strategy of regional development and improving its competitiveness is generalized. Key words: place marketing, regional marketing, territory marketing, marketing tools, strategic development
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3347
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (36) - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.