Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3347
Назва: Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів
Інші назви: Place marketing concept and tools within the context of regional strategic development
Автори: Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Шершун, К.О.
Ключові слова: маркетинг територій, регіональний маркетинг, маркетингові інструменти, стратегічний розвиток
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бондаренко, В. М. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів [Текст] / В. М. Бондаренко, К. О. Шершун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 2 (36). – С. 66–73. – Бібліогр.: с. 72–73 (17 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Дослідженням доведена необхідність застосування маркетингового підходу до управління регіонами. У статті розглянуто підходи до розуміння поняття, завдання регіонального та територіального маркетингу. Проаналізовано основні інструменти маркетингу територій та можливості їх використання у стратегічному розвитку регіонів. Узагальнено концепцію ключових компетенцій як ефективну маркетингову стратегію розвитку регіону та підвищення його конкурентоспроможності. Ключові слова: маркетинг територій, регіональний маркетинг, маркетингові інструменти, стратегічний розвиток.
Опис: The necessity of marketing approach is proofed in article. Definitions of terms place marketing and regional marketing, goals and approaches of place marketing are considered in the article. Authors had analised main place marketing tools and opportunities of its application for strategical development of regions. The concept of key competences like efficient marketing strategy of regional development and improving its competitiveness is generalized. Key words: place marketing, regional marketing, territory marketing, marketing tools, strategic development
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3347
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 2 (36) - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.