Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШепетько, С. А.-
dc.contributor.authorПрокопченко, С. І.-
dc.date.accessioned2021-03-02T20:42:13Z-
dc.date.available2021-03-02T20:42:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШепетько, С. А. Досвід Азербайджану щодо запобігання корупції у сфері надання публічних послуг [Текст] / С. А. Шепетько, С. І. Прокопченко // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2017. – Т. 3. – Вип. 47. – С. 24-27. – Бібліогр.: с. 26-27 (9 назв)uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33817-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано діяльність та організацію роботи центрів Державного агентства з надання послуг громадянам і соціальних інновацій при Президентові Азербайджанської Республіки. Визначено види й порядок надання публічних послуг Службою “ASAN” в електронній формі шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто позитивні риси інституційного забезпечення діяльності публічних адміністрацій Азербайджану у сфері надання публічних послуг в електронній формі.uk
dc.description.abstractВ статье проанализирована деятельность и организация работы центров Государственного агентства по оказанию услуг гражданам и социальным инновациям при Президенте Азербайджанской Республики. Определены виды и порядок оказания публичных услуг Службой “ASAN” в электронной форме путем применения современных информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрены положительные черты институционного обеспечения деятельности публичных администраций Азербайджана в сфере предоставления публичных услуг в электронной форме.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the activities of the centers of the State agency to supplying services and social innovation to citizens under the President of Azerbaijan Republic. The types and order of supplying public service which realized by the Service “ASAN” through the use of modern information and communication technologies were determined. Positive features of institutional support of Azerbaijan public administrations in the sphere of public services through electronic system were considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectзарубіжний досвідuk
dc.subjectзапобігання корупціїuk
dc.subjectелектронна системаuk
dc.subjectпублічні послугиuk
dc.subjectцентр надання адміністративних послугuk
dc.subjectзарубежный опытuk
dc.subjectпредотвращение коррупцииuk
dc.subjectэлектронная системаuk
dc.subjectпубличные услугиuk
dc.subjectцентр предоставления административных услугuk
dc.subjectcorruption preventionuk
dc.subjectelectronic systemuk
dc.subjectforeign experienceuk
dc.subjectpublic servicesuk
dc.subjectcenter of supplying public servicesuk
dc.titleДосвід Азербайджану щодо запобігання корупції у сфері надання публічних послугuk
dc.title.alternativeExperience of Azerbaijan to prevent corruption in public servicesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 47, Том 3 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСВІД АЗЕРБАЙДЖАНУ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ.pdf337.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.