Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33817
Назва: Досвід Азербайджану щодо запобігання корупції у сфері надання публічних послуг
Інші назви: Experience of Azerbaijan to prevent corruption in public services
Автори: Шепетько, С. А.
Прокопченко, С. І.
Ключові слова: зарубіжний досвід, запобігання корупції, електронна система, публічні послуги, центр надання адміністративних послуг, зарубежный опыт, предотвращение коррупции, электронная система, публичные услуги, центр предоставления административных услуг, corruption prevention, electronic system, foreign experience, public services, center of supplying public services
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Шепетько, С. А. Досвід Азербайджану щодо запобігання корупції у сфері надання публічних послуг [Текст] / С. А. Шепетько, С. І. Прокопченко // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2017. – Т. 3. – Вип. 47. – С. 24-27. – Бібліогр.: с. 26-27 (9 назв)
Серія/номер: Право;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано діяльність та організацію роботи центрів Державного агентства з надання послуг громадянам і соціальних інновацій при Президентові Азербайджанської Республіки. Визначено види й порядок надання публічних послуг Службою “ASAN” в електронній формі шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто позитивні риси інституційного забезпечення діяльності публічних адміністрацій Азербайджану у сфері надання публічних послуг в електронній формі.
В статье проанализирована деятельность и организация работы центров Государственного агентства по оказанию услуг гражданам и социальным инновациям при Президенте Азербайджанской Республики. Определены виды и порядок оказания публичных услуг Службой “ASAN” в электронной форме путем применения современных информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрены положительные черты институционного обеспечения деятельности публичных администраций Азербайджана в сфере предоставления публичных услуг в электронной форме.
The article analyzes the activities of the centers of the State agency to supplying services and social innovation to citizens under the President of Azerbaijan Republic. The types and order of supplying public service which realized by the Service “ASAN” through the use of modern information and communication technologies were determined. Positive features of institutional support of Azerbaijan public administrations in the sphere of public services through electronic system were considered.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33817
ISSN: 2307-3322
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 47, Том 3 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСВІД АЗЕРБАЙДЖАНУ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ.pdf337.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.