Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3390
Title: Фактори формування комплексу послуг підприємств сільського (зеленого) туризму
Other Titles: Factors of the forming of complex of services of enterprises of rural (green) tourism
Authors: Шпеник, Т.К.
Keywords: сільський (зелений) туризм, зелена садиба, «родзинка» зеленої садиби, основні елементи «родзинки» зеленої садиби
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Шпеник, Т. К. Фактори формування комплексу послуг підприємств сільського (зеленого) туризму [Текст] / Т. К. Шпеник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 3 (37). – С. 67–71. – Бібліогр.: с. 71 (7 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті дано визначення поняттям «зелена садиба», «родзинка» зеленої садиби, визначено фактори, що впливають на розвиток підприємств сільського (зеленого) туризму. Проаналізовано різновиди дозвілля, які може запропонувати зелена садиба. Ключові слова: сільський (зелений) туризм, зелена садиба, «родзинка» зеленої садиби, основні елементи «родзинки» зеленої садиби.
Description: Meaning of terms «green farmstead», «raisin» of green farmstead are formulated in the article. Factors, which have influence on the development of enterprises of rural (green) tourism, are determined. Key words: rural (green) tourism, green farmstead, «raisin» of green farmstead, factors of forming «raisin» green farmstead.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3390
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (37) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.