Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3390
Назва: Фактори формування комплексу послуг підприємств сільського (зеленого) туризму
Інші назви: Factors of the forming of complex of services of enterprises of rural (green) tourism
Автори: Шпеник, Т.К.
Ключові слова: сільський (зелений) туризм, зелена садиба, «родзинка» зеленої садиби, основні елементи «родзинки» зеленої садиби
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шпеник, Т. К. Фактори формування комплексу послуг підприємств сільського (зеленого) туризму [Текст] / Т. К. Шпеник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 3 (37). – С. 67–71. – Бібліогр.: с. 71 (7 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті дано визначення поняттям «зелена садиба», «родзинка» зеленої садиби, визначено фактори, що впливають на розвиток підприємств сільського (зеленого) туризму. Проаналізовано різновиди дозвілля, які може запропонувати зелена садиба. Ключові слова: сільський (зелений) туризм, зелена садиба, «родзинка» зеленої садиби, основні елементи «родзинки» зеленої садиби.
Опис: Meaning of terms «green farmstead», «raisin» of green farmstead are formulated in the article. Factors, which have influence on the development of enterprises of rural (green) tourism, are determined. Key words: rural (green) tourism, green farmstead, «raisin» of green farmstead, factors of forming «raisin» green farmstead.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3390
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (37) - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.