Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34053
Название: Проєктування освітнього середовища гімназії з урахуванням особливостей дистанційного навчання
Другие названия: Design of the gymnasium educational environment with taking into account the features of distance learning
Авторы: Трубачева, Світлана Едуардівна
Замаскіна, Поліна Іванівна
Ключевые слова: проектування освітнього середовища, дистанційне навчання, design of educational environment, distance learning
Дата публикации: 2020
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Трубачева, С. Е. Проєктування освітнього середовища гімназії з урахуванням особливостей дистанційного навчання [Текст] / С. Е. Трубачева, П. І. Замаскіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 2 (47). – С. 195-198. – Бібліогр.: с. 197-198 (7 назв)
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття висвітлює питання необхідності врахування особливостей дистанційного навчання учнів в умовах карантину для проектування освітнього середовища гімназії, що є актуальним на сучасному етапі його розвитку. Метою статті є обґрунтування та висвітлення організаційно-педагогічних особливостей процесу проєктування освітнього середовища гімназії з урахуванням особливостей дистанційного навчання. Основними методами дослідження були: аналіз, синтез та узагальнення теоретико-методологічних основ процесу проєктування освітнього середовища гімназії в умовах дистанційного навчання, теоретико-структурне проєктування, педагогічний експеримент. До основних результатів дослідження висвітлених у статті можна віднести: уточнено поняття «педагогічне проектування» та «технологія педагогічного проектування»; визначено чинники впливу на процес формування освітнього середовища; обґрунтовано та висвітлено ключові питання, які потребують врахування в процесі проєктування освітнього середовища гімназії в умовах дистанційного навчання, це: науково-методичне, навчально-методичне забезпечення освітнього процесу, питання ефективної педагогічної взаємодії учасників цього процесу та питання адміністрування.
The article highlights the need to take into account the peculiarities of distance learning of students in quarantine for the design of the educational environment of the gymnasium, which is relevant at the present stage of its development. The purpose of the article is to substantiate and highlight the organizational and pedagogical features of the process of designing the educational environment of the gymnasium, taking into account the peculiarities of distance learning. The main research methods were: analysis, synthesis and generalization of theoretical and methodological foundations of the process of designing the educational environment of the gymnasium in terms of distance learning, theoretical and structural design, and pedagogical experiment. The main results of the research covered in the article are include: the concept of «pedagogical design» and «technology of pedagogical design»; the factors of infl uence on the process of formation of the educational environment are determined; substantiated and highlighted the key issues that need to be considered in the process of designing the educational environment of the gymnasium in terms of distance learning, these are: scientifi c and methodological, educational and methodological support of the educational process, effective pedagogical interaction of participants in this process and administration. The specifi c features of the organization of distance education of students in the process of designing the educational environment of the gymnasium include the following: requires the creation of an information base for storing and adapting educational materials to the web environment and presenting them on web resources; requires special equipment for full operation; provides specialized organization of students’ work on this educational technology; requires consideration of the specifi cs of development, construction and publication of materials in a virtual environment.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34053
ISSN: 2524-0609
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (47) - 2020

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ГІМНАЗІЇ.pdf231.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.