Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34174
Title: Перспективи розвитку автомобільного туризму в умовах наслідків СОVID-19.
Other Titles: Prospects of automobile tourism development in conditions of impact of Сovid-19
Authors: Грабар, Марина Василівна
Keywords: туризм, автомобільний туризм, караванінг, кемпінг, автобудинок, автопричіп
Issue Date: 2020
Citation: Грабар М.В. Перспективи розвитку автомобільного туризму в умовах наслідків СОVID-19. «Бізнес-навігатор». 2020. Випуск 3 (59). С. 13-18.
Abstract: У статті розглянуто перспективи розвитку автомобільного туризму в умовах наслідків Соvid-19. Встановлено, що складовими частинами для організації автомобільного туризму є: компанії оренди транспортних засобів або власний автопричіп чи автобудинок та кемпінг. Розглянуто світові ринки прокату транспортних засобів. Встановлено, що ринок оренди туристичних транспортних засобів консолідований. Зазначено, що он-лайн бронювання туристичних транспортних засобів збільшується в усьому світі, через зростання використання смартфонів. Перелік єврокемпінгів можна шукати на основі різних фільтрів, які доступні на платформах. Так, наприклад на порталі Сamping.info доступно більше 23072 кемпінгів по всій Європі. Досліджено, що країнами-лідерами за кількістю кемпінгів є Франція, Італія, Німеччина та Нідерланди. Проаналізовано середні ціни кемпінгів для ночівлі у розрізі країн ЄС.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34174
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бізнес-навігатор №3 (59)_ 2020 (1)-1-18-1-14.pdf471.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.