Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34174
Название: Перспективи розвитку автомобільного туризму в умовах наслідків СОVID-19.
Другие названия: Prospects of automobile tourism development in conditions of impact of Сovid-19
Авторы: Грабар, Марина Василівна
Ключевые слова: туризм, автомобільний туризм, караванінг, кемпінг, автобудинок, автопричіп
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Грабар М.В. Перспективи розвитку автомобільного туризму в умовах наслідків СОVID-19. «Бізнес-навігатор». 2020. Випуск 3 (59). С. 13-18.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто перспективи розвитку автомобільного туризму в умовах наслідків Соvid-19. Встановлено, що складовими частинами для організації автомобільного туризму є: компанії оренди транспортних засобів або власний автопричіп чи автобудинок та кемпінг. Розглянуто світові ринки прокату транспортних засобів. Встановлено, що ринок оренди туристичних транспортних засобів консолідований. Зазначено, що он-лайн бронювання туристичних транспортних засобів збільшується в усьому світі, через зростання використання смартфонів. Перелік єврокемпінгів можна шукати на основі різних фільтрів, які доступні на платформах. Так, наприклад на порталі Сamping.info доступно більше 23072 кемпінгів по всій Європі. Досліджено, що країнами-лідерами за кількістю кемпінгів є Франція, Італія, Німеччина та Нідерланди. Проаналізовано середні ціни кемпінгів для ночівлі у розрізі країн ЄС.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34174
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бізнес-навігатор №3 (59)_ 2020 (1)-1-18-1-14.pdf471.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.