Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорсак, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorКолісник, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-04-06T16:16:59Z-
dc.date.available2021-04-06T16:16:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКолісник Г. М., Корсак Р. В., Лакас В. В. Сучасні підходи використання тренінгових технологій в готельно-ресторанному бізнесі для управління персоналом. Віснук Сумського національного аграрного університету. Економіка і менеджмент. 2020. № 1 (83). С. 77-83.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34424-
dc.descriptionНа даний часвУкраїні стратегічне управління людськими ресурсами розвивається швидкими темпами, роботодавці дуже інтенсивно стали інвестувати в людський капітал. Вакансії на підприємствах частіше заповнюються виключно внутрішніми кандидатами. В українській практиці головний канал пошуку кадрів - рекомендації знайомих, колег і співробітників, а вирішальні критерії – вік і технічні спеціальні навички. Для удосконалення української практики підбору персоналу необхідно в майбутньому створювати різні розробки та застосовувати інноваційні методи. Сучасна ситуація на ринку праці вимагає використання нових технологій в готельно-ресторанному бізнесі. Працівник повинен швидко адаптуватись до умов, саме тому, тренінг - це ідеальний інструмент підвищення професійного рівня і розвитку персоналу, можливість для постійного підвищення рівня професійної компетентності. Важливим етапом при роботі з кадрами на будь-якому підприємстві є якісний підбір персоналу. Від того, наскільки добре набраний персонал, безпосередньо залежать результати роботи організації в цілому: прорахунки в підборі кадрів можуть призвести до економічних втрат компанії, в той час як ефективний підбір співробітників буде вдалим вкладенням грошей. Підбір персоналу вважається ефективним, якщо залучається якомога більше претендентів при найменших витратах.uk
dc.description.abstractУ статті зазначено, що управління людськими ресурсами розвивається швидкими темпами. Вакансії менеджери пропонують внутрішнім кандидатам. Тренінг розглядається як інструмент підвищення рівня професіонального розвитку персоналу та рівня їх компетентності. Зазначено, що сучасні тренінгові програми з питань управління персоналом в готельно-ресторанному бізнесівключають в себе комплекс спеціалізованих програм з питань: систематичного навчання і дозволяють вирішувати важливі питанняі проблеми у підготовці персоналу готельно-ресторанного комплексу, сприяють формуванню кадрового потенціалу підприємства, мотивують працівників до якісної професійної роботи, зменшують плинність кадрів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВіснук Сумського національного аграрного університету.uk
dc.subjectготель,ресторан, тренінгоі технології, маркетинг, ресторанні послуги, ресторанне господарство, ресторан «Карпати».uk
dc.titleСучасні підходи використання тренінгових технологій в готельно-ресторанному бізнесі для управління персоналом.uk
dc.title.alternativeMODERN APPROACHES TO THE USE OF TRAINING TECHNOLOGIES IN THE HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS FOR PERSONNEL MANAGEMENTuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ АНГЛ Колісник Г.М., Корсак Р.В., Лакас В.В..docx17.75 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.