Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадиш, Ігор Петрович-
dc.contributor.authorБоднар, Адік Васильович-
dc.date.accessioned2021-04-15T19:08:19Z-
dc.date.available2021-04-15T19:08:19Z-
dc.date.issued2007-10-10-
dc.identifier.citationРадиш І.П., Бондар А.В. Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачева // Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції „Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС”. Спец. випуск наукового вісника Ужгородського національного університету. Серія економіка. Вип. 23. – Ужгород: УжНУ, 2007. – С.17 – 22.uk
dc.identifier.isbn966-8269-18-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641-
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжгородський національний університетuk
dc.subjectмуніципальний маркетингuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectрегіональний інформаційно-маркетинговий центрuk
dc.titleВплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачеваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри землевпорядкування та кадастру
Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вплив на покращення ефективності.pdf6.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.