Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641
Название: Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачева
Авторы: Радиш, Ігор Петрович
Боднар, Адік Васильович
Ключевые слова: муніципальний маркетинг, конкурентоспроможність, регіональний інформаційно-маркетинговий центр
Дата публикации: 10-окт-2007
Издательство: Ужгородський національний університет
Библиографическое описание: Радиш І.П., Бондар А.В. Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачева // Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції „Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС”. Спец. випуск наукового вісника Ужгородського національного університету. Серія економіка. Вип. 23. – Ужгород: УжНУ, 2007. – С.17 – 22.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641
ISBN: 966-8269-18-3
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри землевпорядкування та кадастру
Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вплив на покращення ефективності.pdf6.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.