Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641
Title: Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачева
Authors: Радиш, Ігор Петрович
Боднар, Адік Васильович
Keywords: муніципальний маркетинг, конкурентоспроможність, регіональний інформаційно-маркетинговий центр
Issue Date: 10-Oct-2007
Publisher: Ужгородський національний університет
Citation: Радиш І.П., Бондар А.В. Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачева // Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції „Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС”. Спец. випуск наукового вісника Ужгородського національного університету. Серія економіка. Вип. 23. – Ужгород: УжНУ, 2007. – С.17 – 22.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641
ISBN: 966-8269-18-3
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри землевпорядкування та кадастру
Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вплив на покращення ефективності.pdf6.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.