Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641
Назва: Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачева
Автори: Радиш, Ігор Петрович
Боднар, Адік Васильович
Ключові слова: муніципальний маркетинг, конкурентоспроможність, регіональний інформаційно-маркетинговий центр
Дата публікації: 10-жов-2007
Видавництво: Ужгородський національний університет
Бібліографічний опис: Радиш І.П., Бондар А.В. Вплив маркетингу на покращення ефективності управління економікою міста Мукачева // Збірник статей Міжнародної науково-практичної конференції „Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС”. Спец. випуск наукового вісника Ужгородського національного університету. Серія економіка. Вип. 23. – Ужгород: УжНУ, 2007. – С.17 – 22.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34641
ISBN: 966-8269-18-3
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри землевпорядкування та кадастру
Спеціальний випуск Наукового вісника УжНУ Серія : Економіка, Вип. 23, 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив на покращення ефективності.pdf6.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.