Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаріонда, Іван Іванович-
dc.contributor.authorСинишина, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-04-20T05:05:12Z-
dc.date.available2021-04-20T05:05:12Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationСинишина В.М. Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків / Синишина В.М., Маріонда І.І. // XІІ Міжнародна науково-практична конференція Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 97-104.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34707-
dc.description.abstractАналізуючи фахове навчання студентів – практичних психологів, можемо з упевненістю константувати, що існують проблеми щодо форм та методів професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Вся система професійної підготовки повинна базуватися не тільки на формуванні професійних знань, а в першу чергу, на розвиткові вмінь та навичок надання психологічної допомоги, що є нагальним та пріоритетним напрямом у підготовці практичного психолога.uk
dc.description.sponsorshipВласні коштиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk
dc.relation.ispartofseriesАКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В ОСВІТНЬО-НАУКОВОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ;-
dc.subjectІнтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиківuk
dc.subjectІнтерактивні технології, професійні здібності, психологи-практикиuk
dc.titleІнтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиківuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник праць (15-16.04.2021).pdf2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.