Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34707
Название: Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків
Авторы: Маріонда, Іван Іванович
Синишина, Вікторія Михайлівна
Ключевые слова: Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків, Інтерактивні технології, професійні здібності, психологи-практики
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Синишина В.М. Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків / Синишина В.М., Маріонда І.І. // XІІ Міжнародна науково-практична конференція Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 97-104.
Серия/номер: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В ОСВІТНЬО-НАУКОВОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ;
Краткий осмотр (реферат): Аналізуючи фахове навчання студентів – практичних психологів, можемо з упевненістю константувати, що існують проблеми щодо форм та методів професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Вся система професійної підготовки повинна базуватися не тільки на формуванні професійних знань, а в першу чергу, на розвиткові вмінь та навичок надання психологічної допомоги, що є нагальним та пріоритетним напрямом у підготовці практичного психолога.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34707
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Збірник праць (15-16.04.2021).pdf2.88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.