Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34707
Назва: Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків
Автори: Маріонда, Іван Іванович
Синишина, Вікторія Михайлівна
Ключові слова: Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків, Інтерактивні технології, професійні здібності, психологи-практики
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Синишина В.М. Інтерактивні технології навчання як чинник розвитку професійних здібностей майбутніх психологів-практиків / Синишина В.М., Маріонда І.І. // XІІ Міжнародна науково-практична конференція Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М. Ічанської. – К. : «Кафедра», 2021. – С. 97-104.
Серія/номер: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОДЕРНІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В ОСВІТНЬО-НАУКОВОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ;
Короткий огляд (реферат): Аналізуючи фахове навчання студентів – практичних психологів, можемо з упевненістю константувати, що існують проблеми щодо форм та методів професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Вся система професійної підготовки повинна базуватися не тільки на формуванні професійних знань, а в першу чергу, на розвиткові вмінь та навичок надання психологічної допомоги, що є нагальним та пріоритетним напрямом у підготовці практичного психолога.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34707
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник праць (15-16.04.2021).pdf2.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.