Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/348
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-16T07:49:08Z | - |
dc.date.available | 2014-12-16T07:49:08Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Розман, І. І. Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів [Текст] / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 149–151. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 151 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/348 | - |
dc.description | The relevance of the material presented in the article is caused by the fact that because of the individualization of teaching of the foreign literature and creative cooperation of teachers and students a new model of education is formed. It is necessary to reasonably create the team and individual work in the class, which will ensure the efficiency and effectiveness of the final result. Individual attention should be paid to pupils with differentiated teaching. Methodological bases, discussed in the article, determine the individual approach to the gifted student and refute a lot of stereotypes in mutual relations of participants of the educational process, and in the criteria of education. Key words: educational problem, individualization, ethical values, intellectual activity, modeling of tasks | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу , викладеного в статті, обумов-лена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрун-товано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційо-ваного навчання. Методичні принципи , розглянуті в статті , визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спрос-товують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально -виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості . Ключові слова: освітня проблема, індивідуалізація, етичні цінності, інтелектуальна діяльність, моделювання задач . | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | освітня проблема | uk |
dc.subject | індивідуалізація | uk |
dc.subject | етичні цінності | uk |
dc.subject | інтелектуальна діяльність | uk |
dc.subject | моделювання задач | uk |
dc.title | Особливості індивідуальниго викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів | uk |
dc.title.alternative | The specificity of individual teaching of foreign literature in the professional training of future teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 31 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНИГО ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ.pdf | 436.48 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.