Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/348
Название: Особливості індивідуальниго викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів
Другие названия: The specificity of individual teaching of foreign literature in the professional training of future teachers
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: освітня проблема, індивідуалізація, етичні цінності, інтелектуальна діяльність, моделювання задач
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Розман, І. І. Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів [Текст] / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 149–151. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 151 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність матеріалу , викладеного в статті, обумов-лена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрун-товано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційо-ваного навчання. Методичні принципи , розглянуті в статті , визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спрос-товують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально -виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості . Ключові слова: освітня проблема, індивідуалізація, етичні цінності, інтелектуальна діяльність, моделювання задач .
Описание: The relevance of the material presented in the article is caused by the fact that because of the individualization of teaching of the foreign literature and creative cooperation of teachers and students a new model of education is formed. It is necessary to reasonably create the team and individual work in the class, which will ensure the efficiency and effectiveness of the final result. Individual attention should be paid to pupils with differentiated teaching. Methodological bases, discussed in the article, determine the individual approach to the gifted student and refute a lot of stereotypes in mutual relations of participants of the educational process, and in the criteria of education. Key words: educational problem, individualization, ethical values, intellectual activity, modeling of tasks
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/348
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.