Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/348
Назва: Особливості індивідуальниго викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів
Інші назви: The specificity of individual teaching of foreign literature in the professional training of future teachers
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: освітня проблема, індивідуалізація, етичні цінності, інтелектуальна діяльність, моделювання задач
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Розман, І. І. Особливості індивідуального викладання зарубіжної літератури у фаховій підготовці майбутніх вчителів [Текст] / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 149–151. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 151 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу , викладеного в статті, обумов-лена тим, що саме через індивідуалізацію викладання зарубіжної літератури та творчої співпраці вчителя і учня відбувається формування нової моделі отримання освіти. Необхідно обгрун-товано спланувати масову та індивідуальну роботу в класі, яка забезпечить ефективність і результативність кінцевого результату. Індивідуальне увагу до учня починається з диференційо-ваного навчання. Методичні принципи , розглянуті в статті , визначають індивідуальний підхід до обдарованій учневі і спрос-товують чимало стереотипів у взаєминах учасників навчально -виховного процесу, та й у самих критеріях освіченості . Ключові слова: освітня проблема, індивідуалізація, етичні цінності, інтелектуальна діяльність, моделювання задач .
Опис: The relevance of the material presented in the article is caused by the fact that because of the individualization of teaching of the foreign literature and creative cooperation of teachers and students a new model of education is formed. It is necessary to reasonably create the team and individual work in the class, which will ensure the efficiency and effectiveness of the final result. Individual attention should be paid to pupils with differentiated teaching. Methodological bases, discussed in the article, determine the individual approach to the gifted student and refute a lot of stereotypes in mutual relations of participants of the educational process, and in the criteria of education. Key words: educational problem, individualization, ethical values, intellectual activity, modeling of tasks
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/348
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.