Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3506
Title: Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи
Other Titles: Zones of images impact in the professional activity of a primary school teacher
Authors: Довга, Тетяна Яківна
Keywords: професійна діяльність, педагогічний вплив, особистісно-професійний імідж, іміджевий вплив, вчитель початкової школи
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Довга, Т. Я. Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Т. Я. Довга // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 77–80. – Бібліогр.: с. 80 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті висвітлено специфіку іміджевого впливу вчителя початкової школи, обумовлену характером його особистісно-професійного іміджу. Представлено орієнтовні зони професійної діяльності вчителя, які дозволяють застосувати іміджевий вплив як інструмент здоров’язбереження молодших школярів та гуманізації міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі, а саме: організація сприятливого шкільного середовища, застосування здоров’язбережувальних педагогічних технологій та методів психолого-педагогічної терапії. Ключові слова: професійна діяльність, педагогічний вплив, особистісно-професійний імідж; іміджевий вплив, вчитель початкової школи.
Description: The author of article has considered the specificity of image influence of a primary school teacher according to the nature of his/her own-personal and professional image. Indicative zones of teacher’s professional activity that allow applying image influence as a tool of juniour pupils health-saving and humanization of interpersonal relationships in the educational process have been defined. Among them are: the organization of a favorable school environment, the use of health-saving educational technologies and methods of psycho-educational therapy. Key words: professional activities, educational impact, personal and professional image; image influence, primary school teacher.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3506
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.