Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3518
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маслєннікова, Діана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Попова, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T12:12:50Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T12:12:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Маслєннікова, Д. Ю. Підтримка процеса навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова, Т. М. Попова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 117–120. – Бібліогр.: с. 120 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3518 | - |
dc.description | Inculcation of museum pedagogy means in physics` studying to motivate students to learn subject by means of involving them into an interesting educational and cognitive activity. At the same time, the inculcation of museum pedagogy means in the educational process requires a theoretical, methodological base and practical applications. In this article the specific examples of the museum pedagogy are established, which can be used by teachers in physics’ studying at all stages of schooling. Key words: physics learning tools museum pedagogy, teaching and learning activities of students. | uk |
dc.description.abstract | Впровадження засобів музейної педагогіки під час вивчення фізики спонукає учнів до вивчення предмету через їх залучення до цікавої навчально-пізнавальної діяльності. У той час впровадження засобів музейної педагогіки у навчально-виховний процес із фізики вимагає теоретичного, методичного обґрунтування та практичного застосування. У статті встановлюються конкретні засоби музейної педагогіки, які можуть бути використані вчителем під час вивчення фізики на всіх етапах навчання в школі. Ключові слова: вивчення фізики, засоби музейної педагогіки,навчально-пізнавальна діяльність учнів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | вивчення фізики | uk |
dc.subject | засоби музейної педагогіки | uk |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність учнів | uk |
dc.title | Підтримка процеса навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки | uk |
dc.title.alternative | Support of process of physics’ learning in schools by means of museum pedagogic | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПІДРИМКА ПРОЦЕСА НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ШКОЛІ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ.pdf | 261.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.