Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3518
Title: Підтримка процеса навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки
Other Titles: Support of process of physics’ learning in schools by means of museum pedagogic
Authors: Маслєннікова, Діана Юріївна
Попова, Тетяна Миколаївна
Keywords: вивчення фізики, засоби музейної педагогіки, навчально-пізнавальна діяльність учнів
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Маслєннікова, Д. Ю. Підтримка процеса навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова, Т. М. Попова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 117–120. – Бібліогр.: с. 120 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Впровадження засобів музейної педагогіки під час вивчення фізики спонукає учнів до вивчення предмету через їх залучення до цікавої навчально-пізнавальної діяльності. У той час впровадження засобів музейної педагогіки у навчально-виховний процес із фізики вимагає теоретичного, методичного обґрунтування та практичного застосування. У статті встановлюються конкретні засоби музейної педагогіки, які можуть бути використані вчителем під час вивчення фізики на всіх етапах навчання в школі. Ключові слова: вивчення фізики, засоби музейної педагогіки,навчально-пізнавальна діяльність учнів.
Description: Inculcation of museum pedagogy means in physics` studying to motivate students to learn subject by means of involving them into an interesting educational and cognitive activity. At the same time, the inculcation of museum pedagogy means in the educational process requires a theoretical, methodological base and practical applications. In this article the specific examples of the museum pedagogy are established, which can be used by teachers in physics’ studying at all stages of schooling. Key words: physics learning tools museum pedagogy, teaching and learning activities of students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3518
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.