Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3518
Назва: Підтримка процеса навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки
Інші назви: Support of process of physics’ learning in schools by means of museum pedagogic
Автори: Маслєннікова, Діана Юріївна
Попова, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: вивчення фізики, засоби музейної педагогіки, навчально-пізнавальна діяльність учнів
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Маслєннікова, Д. Ю. Підтримка процеса навчання фізики в школі засобами музейної педагогіки [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова, Т. М. Попова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 117–120. – Бібліогр.: с. 120 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Впровадження засобів музейної педагогіки під час вивчення фізики спонукає учнів до вивчення предмету через їх залучення до цікавої навчально-пізнавальної діяльності. У той час впровадження засобів музейної педагогіки у навчально-виховний процес із фізики вимагає теоретичного, методичного обґрунтування та практичного застосування. У статті встановлюються конкретні засоби музейної педагогіки, які можуть бути використані вчителем під час вивчення фізики на всіх етапах навчання в школі. Ключові слова: вивчення фізики, засоби музейної педагогіки,навчально-пізнавальна діяльність учнів.
Опис: Inculcation of museum pedagogy means in physics` studying to motivate students to learn subject by means of involving them into an interesting educational and cognitive activity. At the same time, the inculcation of museum pedagogy means in the educational process requires a theoretical, methodological base and practical applications. In this article the specific examples of the museum pedagogy are established, which can be used by teachers in physics’ studying at all stages of schooling. Key words: physics learning tools museum pedagogy, teaching and learning activities of students.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3518
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.