Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3522
Title: Особливості застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів
Other Titles: Specificity of application of health-saving pedagogy in the educational process of higher education institutions
Authors: Онищенко, Наталія Петрівна
Keywords: педагогічні проблеми, підготовка майбутніх учителів, здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбережувальна педагогіка, збереження здоров'я дітей і молоді, культура здоров'я, студентська молодь
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Онищенко, Н. П. Особливості застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів [Текст] / Н. П. Онищенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 129–132. – Бібліогр.: с. 132 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються педагогічні аспекти застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. Зазначається, що ефективність навчально-виховного процесу вищої школи має визначатися не лише формуванням професійної компетентності студентів, а й здатністю молодих спеціалістів адекватно протистояти молодіжним проблемам, що виникають у процесі професійного самовираження, і залишатися при цьому здоровими. За таких умов актуальним є звернення до здоров’язбережувальної педагогіки. Ключові слова: педагогічні проблеми, підготовка майбутніх учителів, здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбережувальна педагогіка, збереження здоров'я дітей і молоді, культура здоров'я, студентська молодь.
Description: This article discusses the pedagogical aspects of health-pedagogy in the educational process in higher education. It has been noted that the effectiveness of the educational process of high school should be determined not only by the ability of young professionals to adequately confront the youth issues that arise in the course of professional self-expression, and still be healthy. Under such conditions it is to appeal to health-pedagogy. Key words: pedagogical problems, training of future teachers, health, healthy lifestyle, health-saving pedagogy, children and youth’s health preserving, health culture, college students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3522
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.