Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3523
Title: Завдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ
Other Titles: Tasks for the experimental formation of culture of students' dialogic speech of nonphilological specialities of higher educational institutions
Authors: Орлова, Оксана Петрівна
Keywords: культура, діалогічне мовлення, завдання, вправи, ситуативність, комунікація
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Орлова, О. П. Завдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ [Текст] / О. П. Орлова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 133–135. – Бібліогр.: с. 135 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Навчання культури діалогічного мовлення є актуальною проблемою сьогодення, яка недосліджена в лінгводидактиці і суміжних науках. Завдання діалогічно спрямованих мовно-, умовно- і власне комунікативних вправ за одиничними і парними допоміжними опорами, якими є природні і штучні ситуації, слова, словосполучення, діалогічні репліки, єдності; ілюстрації, їхні серії, які затребувані діловими взаєминами індивідуумів у соціумі і забезпечують експериментальне формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Вони дають можливість удосконалювати мовні знання, формувати уміння конструювати і реконструювати діалогічні висловлювання з використанням форм мовленнєвого етикету і культури спілкування. Ключові слова: культура, діалогічне мовлення, завдання, вправи, ситуативність, комунікація.
Description: Teaching culture dialogue speech is an urgent problem nowadays that is unexplored in lingvodidactics and related sciences. Tasks of dialogically directed lingvistic-, conditional and proper communication exercises for single and paired auxiliary supports, which are natural and artificial situations, words, phrases, dialogic replica unity; illustrations of their series that demand business relationships of individuals in society and provide experimental creating a culture of dialogue speech of students of non-philological specialties. They provide an opportunity to improve language skills, build skills to construct and reconstruct dialogic forms of expression using speech etiquette and culture communication. Key words: culture, dialogue speech tasks, exercises, situational, communication.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3523
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.