Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/353
Title: Модель формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки учнів та результати її впровадження
Other Titles: Model of components formation of future social workers readiness to the prevention of the pupil addictive behavior and the results of its implementation
Authors: Синюк, Наталія Вікторівна
Keywords: соціальні педагоги, профілактика адиктивної поведінки, компоненти готовності, педагогічна модель, результати
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Синюк, Н. В. Модель формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки учнів та результати її впровадження [Текст] / Н. В. Синюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 157–160. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 160 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито необхідність формування готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки в учнівському середовищі. Обґрунтовано доцільність використання педагогічного моделювання у якості вагомого чинника формування компонентів готовності. Автором оха-рактеризовано чотири блоки (цільовий, змістовий, техноло-гічний, результативний) структурно-функціональної моделі та проаналізовано їхні основні складові. Висвітлено позитивні результати, які отримані від впровадження моделі у навчально-виховний процес. Ключові слова: соціальні педагоги, профілактика адиктив-ної поведінки, компоненти готовності, педагогічна модель, результати.
Description: The article deals with the need of the formation of future social workers readiness to the prevention of pupil addictive behavior. Teaching modeling is considered as an important factor of the formation of the readiness components. The author describes four blocks (target, content, technology, efficient) of the structural- functional model and analyzes their main components. It’s described the positive results having obtained from implementing of the model in the educational process. Key words: social workers, prevention of addictive behavior, component readiness, pedagogical model, results.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/353
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.