Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоселецька, Катерина Андріївна-
dc.date.accessioned2015-07-13T08:05:36Z-
dc.date.available2015-07-13T08:05:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПоселецька, К. А. Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз [Текст] / К. А. Поселецька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 156–160. – Бібліогр.: с. 159 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531-
dc.descriptionMuch attention to the description of the processes of the formation of inner potential of a person, formation of the educative environment, which favours the creative self-development and self-realization is typical for the development of modern pedagogics. Different levels and stages of professional self-realization of the future teachers of philological specialities have been analyzed in the article. The results of the research of the emotional component of vital senses have been represented in the article. Key words: professional self-realization, future teachers of philological specialities, emotional flexibility.uk
dc.description.abstractРозвиток сучасної педагогічної науки характеризується підвищеною увагою до розкриття процесів формування внутрішнього потенціалу людини, створення освітнього середовища, що сприяє творчому саморозвитку і самореалізації особистості. В статті розглянуті різні підходи до висвітлення етапів та рівнів професійної самореалізації майбутніх фахівців та представлені результати дослідження емоційного компоненту смисложиттєвих орієнтацій майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Ключові слова: професійна самореалізація, майбутні учителі філологічних спеціальностей, емоційна гнучкість.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk
dc.subjectмайбутні учителі філологічних спеціальностейuk
dc.subjectемоційна гнучкістьuk
dc.titleЕтапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналізuk
dc.title.alternativeStages of professional self-realization of future teachers of philological specialities: research and practice analysisuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.