Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531
Название: Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз
Другие названия: Stages of professional self-realization of future teachers of philological specialities: research and practice analysis
Авторы: Поселецька, Катерина Андріївна
Ключевые слова: професійна самореалізація, майбутні учителі філологічних спеціальностей, емоційна гнучкість
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Поселецька, К. А. Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз [Текст] / К. А. Поселецька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 156–160. – Бібліогр.: с. 159 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Розвиток сучасної педагогічної науки характеризується підвищеною увагою до розкриття процесів формування внутрішнього потенціалу людини, створення освітнього середовища, що сприяє творчому саморозвитку і самореалізації особистості. В статті розглянуті різні підходи до висвітлення етапів та рівнів професійної самореалізації майбутніх фахівців та представлені результати дослідження емоційного компоненту смисложиттєвих орієнтацій майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Ключові слова: професійна самореалізація, майбутні учителі філологічних спеціальностей, емоційна гнучкість.
Описание: Much attention to the description of the processes of the formation of inner potential of a person, formation of the educative environment, which favours the creative self-development and self-realization is typical for the development of modern pedagogics. Different levels and stages of professional self-realization of the future teachers of philological specialities have been analyzed in the article. The results of the research of the emotional component of vital senses have been represented in the article. Key words: professional self-realization, future teachers of philological specialities, emotional flexibility.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.