Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531
Назва: Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз
Інші назви: Stages of professional self-realization of future teachers of philological specialities: research and practice analysis
Автори: Поселецька, Катерина Андріївна
Ключові слова: професійна самореалізація, майбутні учителі філологічних спеціальностей, емоційна гнучкість
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Поселецька, К. А. Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз [Текст] / К. А. Поселецька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 156–160. – Бібліогр.: с. 159 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Розвиток сучасної педагогічної науки характеризується підвищеною увагою до розкриття процесів формування внутрішнього потенціалу людини, створення освітнього середовища, що сприяє творчому саморозвитку і самореалізації особистості. В статті розглянуті різні підходи до висвітлення етапів та рівнів професійної самореалізації майбутніх фахівців та представлені результати дослідження емоційного компоненту смисложиттєвих орієнтацій майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Ключові слова: професійна самореалізація, майбутні учителі філологічних спеціальностей, емоційна гнучкість.
Опис: Much attention to the description of the processes of the formation of inner potential of a person, formation of the educative environment, which favours the creative self-development and self-realization is typical for the development of modern pedagogics. Different levels and stages of professional self-realization of the future teachers of philological specialities have been analyzed in the article. The results of the research of the emotional component of vital senses have been represented in the article. Key words: professional self-realization, future teachers of philological specialities, emotional flexibility.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.