Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531
Title: Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз
Other Titles: Stages of professional self-realization of future teachers of philological specialities: research and practice analysis
Authors: Поселецька, Катерина Андріївна
Keywords: професійна самореалізація, майбутні учителі філологічних спеціальностей, емоційна гнучкість
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Поселецька, К. А. Етапи професійної самореалізації майбутніх учителів філологічних спеціальностей: науково-практичний аналіз [Текст] / К. А. Поселецька // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 156–160. – Бібліогр.: с. 159 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Розвиток сучасної педагогічної науки характеризується підвищеною увагою до розкриття процесів формування внутрішнього потенціалу людини, створення освітнього середовища, що сприяє творчому саморозвитку і самореалізації особистості. В статті розглянуті різні підходи до висвітлення етапів та рівнів професійної самореалізації майбутніх фахівців та представлені результати дослідження емоційного компоненту смисложиттєвих орієнтацій майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Ключові слова: професійна самореалізація, майбутні учителі філологічних спеціальностей, емоційна гнучкість.
Description: Much attention to the description of the processes of the formation of inner potential of a person, formation of the educative environment, which favours the creative self-development and self-realization is typical for the development of modern pedagogics. Different levels and stages of professional self-realization of the future teachers of philological specialities have been analyzed in the article. The results of the research of the emotional component of vital senses have been represented in the article. Key words: professional self-realization, future teachers of philological specialities, emotional flexibility.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3531
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.