Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3536
Title: Формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування
Other Titles: Formation of self-presentation strategy of future programmers by menas of a didactic game in the process of foreign language for special purpose learning
Authors: Семеряк, Ірина Зіновіївна
Keywords: стратегія самопрезентації, майбутні програмісти, дидактична гра, інституційний професійний дискурс, дискурс інтернет-комунікації
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Семеряк, І. З. Формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування [Текст] / І. З. Семеряк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 176–177 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті висвітлені особливості формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування у ВНЗ. Здійснений аналіз мовних засобів реалізації стратегії самопрезентації майбутніх програмістів. Встановлено, що мовні засоби реалізації стратегії самопрезентації майбутніх програмістів відтворюють характер професійного дискурсу фахівців сфери програмування. Обґрунтовано вагому роль дидактичних ігор, зокрема імітацій, рольових, ділових ігор, симуляцій, які відтворюють інституційний професійний дискурс та дискурс інтернет-комунікації у процесі формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів. Ключові слова: стратегія самопрезентації, майбутні програмісти, дидактична гра, інституційний професійний дискурс, дискурс інтернет-комунікації.
Description: The features of self-representation strategy development in future programmers by means of a didactic game in the process of ESP learning in higher educatuional institutuions are highlighted. It has been revealed that language means of self-representation strategy implementation in future programmers represent a professional discourse of IT specialists. The significant role of didactic games is justified, namely the role of imitations, role plays, business games and simulations, which display institutional professional discourse and discourse of Internet-communication in the process of self-representation strategy development. Key words: self-representation strategy, future programmers, didactic game, institutional professional discourse, discourse of Internet – communication.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3536
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.