Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3536
Назва: Формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування
Інші назви: Formation of self-presentation strategy of future programmers by menas of a didactic game in the process of foreign language for special purpose learning
Автори: Семеряк, Ірина Зіновіївна
Ключові слова: стратегія самопрезентації, майбутні програмісти, дидактична гра, інституційний професійний дискурс, дискурс інтернет-комунікації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Семеряк, І. З. Формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування [Текст] / І. З. Семеряк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 174–177. – Бібліогр.: с. 176–177 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені особливості формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів засобами дидактичної гри у процесі навчання іноземної мови професійного спілкування у ВНЗ. Здійснений аналіз мовних засобів реалізації стратегії самопрезентації майбутніх програмістів. Встановлено, що мовні засоби реалізації стратегії самопрезентації майбутніх програмістів відтворюють характер професійного дискурсу фахівців сфери програмування. Обґрунтовано вагому роль дидактичних ігор, зокрема імітацій, рольових, ділових ігор, симуляцій, які відтворюють інституційний професійний дискурс та дискурс інтернет-комунікації у процесі формування стратегії самопрезентації майбутніх програмістів. Ключові слова: стратегія самопрезентації, майбутні програмісти, дидактична гра, інституційний професійний дискурс, дискурс інтернет-комунікації.
Опис: The features of self-representation strategy development in future programmers by means of a didactic game in the process of ESP learning in higher educatuional institutuions are highlighted. It has been revealed that language means of self-representation strategy implementation in future programmers represent a professional discourse of IT specialists. The significant role of didactic games is justified, namely the role of imitations, role plays, business games and simulations, which display institutional professional discourse and discourse of Internet-communication in the process of self-representation strategy development. Key words: self-representation strategy, future programmers, didactic game, institutional professional discourse, discourse of Internet – communication.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3536
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.