Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3540
Title: Реалізація принципів гуманізації освіти на основі впровадження спортивно-орієнтованих технологій фізичного виховання
Other Titles: Realization of humanizing principles of education on the basis of sort-oriented technologies of physical education
Authors: Сорокін, Юрій Сергійович
Соломко, Надія Федорівна
Тимошенко, Володимир Валерійович
Keywords: педагогічна технологія, інновація, освітня політика ВНЗ, гуманізація, демократизація, педагогічний принцип
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сорокін, Ю. С. Реалізація принципів гуманізації освіти на основі впровадження спортивно-орієнтованих технологій фізичного виховання [Текст] / Ю. С. Сорокін, Н. Ф. Соломко, В. В. Тимошенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 186–188. – Бібліогр.: с. 188 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито суть спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання, як одного з пріоритетних напрямків модернізації освіти, та реалізація особистісно-орієнтованого підходу у рамках цього напрямку. Визначена роль гуманізації освіти та застосування методів, які дозволяють розглядати гуманізацію і демократизацію у якості пріоритетного педагогічного принципу з метою оптимізації та вдосконалення процесу фізичного виховання студентів. Досліджено процес становлення фізичного виховання студентів вузу і його відповідність принципу гуманізації. Ключові слова: педагогічна технологія, інновація, освітня політика ВНЗ, гуманізація, демократизація, педагогічний принцип.
Description: The article reveals the essence of the sport-oriented technology of physical education as one of the modernization directions of studies, and realization of the student-centered approach within the confines of this direction. The authors have defined the role of the humanization of education and the application of methods, which allow to consider the humanization and democratization as a priority of the pedagogical principle with the purpose of optimization and improvement of process of physical training of students.The process of formation of physical education of students at the high school and its correspondence to the principle of humanism have been considered. Key words: educational technology, innovation, education policy of the university, humanization, democratization, pedagogical principle.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3540
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.