Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3540
Назва: Реалізація принципів гуманізації освіти на основі впровадження спортивно-орієнтованих технологій фізичного виховання
Інші назви: Realization of humanizing principles of education on the basis of sort-oriented technologies of physical education
Автори: Сорокін, Юрій Сергійович
Соломко, Надія Федорівна
Тимошенко, Володимир Валерійович
Ключові слова: педагогічна технологія, інновація, освітня політика ВНЗ, гуманізація, демократизація, педагогічний принцип
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сорокін, Ю. С. Реалізація принципів гуманізації освіти на основі впровадження спортивно-орієнтованих технологій фізичного виховання [Текст] / Ю. С. Сорокін, Н. Ф. Соломко, В. В. Тимошенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 186–188. – Бібліогр.: с. 188 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть спортивно-орієнтованої технології фізичного виховання, як одного з пріоритетних напрямків модернізації освіти, та реалізація особистісно-орієнтованого підходу у рамках цього напрямку. Визначена роль гуманізації освіти та застосування методів, які дозволяють розглядати гуманізацію і демократизацію у якості пріоритетного педагогічного принципу з метою оптимізації та вдосконалення процесу фізичного виховання студентів. Досліджено процес становлення фізичного виховання студентів вузу і його відповідність принципу гуманізації. Ключові слова: педагогічна технологія, інновація, освітня політика ВНЗ, гуманізація, демократизація, педагогічний принцип.
Опис: The article reveals the essence of the sport-oriented technology of physical education as one of the modernization directions of studies, and realization of the student-centered approach within the confines of this direction. The authors have defined the role of the humanization of education and the application of methods, which allow to consider the humanization and democratization as a priority of the pedagogical principle with the purpose of optimization and improvement of process of physical training of students.The process of formation of physical education of students at the high school and its correspondence to the principle of humanism have been considered. Key words: educational technology, innovation, education policy of the university, humanization, democratization, pedagogical principle.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3540
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.