Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/355
Назва: Основні концепції полікультурної освіти в США
Інші назви: Basic concepts of multicultural education in the USA
Автори: Сідун, Лариса Юріївна
Ключові слова: США, полікультурність, концепції полікультурної освіти
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сідун, Л. Ю. Основні концепції полікультурної освіти в США [Текст] / Л. Ю. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 160–162. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 161 (3 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються питання взаємодії в полікультур-ному суспільстві. Аналізуються основні концепції полікультур-ної освіти в США. Наголошується, що в США полікультурна освіта має статус освітньої політики країни, що відображено на законодавчому рівні. Ключові слова: США, полікультурність, концепції полікуль-турної освіти.
Опис: The research of the problem of interaction in multicultural society has been carried out. Special attention has been paid to the concept of multicultural education and its main theories in USA. It has been underlined that the multicultural education in USA has a status of educational policy and American laws reflect this position. Key words: USA, multicultural society, multicultural educatiоnal theories.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/355
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСНОВНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ В США.pdf440.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.