Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35708
Title: ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА У ТРАДИЦІЙНИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: КОНТЕНТНА СТРАТЕГІЯ ТА КОМУНІКАТИВНІ ПІДХОДИ (НА ПРИКЛАДІ МІСЦЕВИХ ВИБОРІВ 2020 Р. УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКРАДИ ТА МІСЬКОГО ГОЛОВИ)
Authors: Соломін, Євген Олександрович
Issue Date: 2021
Publisher: Національний університет «Львівська політехніка»
Citation: Педченко М., Соломін Є. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА У ТРАДИЦІЙНИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: КОНТЕНТНА СТРАТЕГІЯ ТА КОМУНІКАТИВНІ ПІДХОДИ (НА ПРИКЛАДІ МІСЦЕВИХ ВИБОРІВ 2020 Р. УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКРАДИ ТА МІСЬКОГО ГОЛОВИ). Інновації та особливості функціонування ЗМІ України: зб. мат. Міжн. наук.-практ. конф. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. С. 139-143
Abstract: У статті розглядається явище політичної реклами у традиційних медіа та соціальних мережах під час виборів Ужгородської міської ради та Ужгородського міського голови під час місцевих виборів в Україні в 2020 р. Відзначається специфіка рекламної продукції, її контент та канали поширення готового рекламного продукту. Наголошується на законодавчому врегулюванні поширення будь-якої рекламної продукції (у т.ч. політичної реклами) в соціальних мережах.
Type: Text
Publication type: Тези до студентської статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35708
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25 bereznia (1).pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.