Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКороль, Марина Михайлівна-
dc.date.accessioned2015-07-15T07:22:31Z-
dc.date.available2015-07-15T07:22:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКороль М. М. Аналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи України / М. М. Король // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». – 2014. – № 1(42). – С.78 – 88. (0,81 д.а.)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3570-
dc.descriptionThe article studies the peculiarities of the formation of the scientific human potential in the process of a six-stage transformation of national science after the declaration of independence of Ukraine. It analyses the dynamics of the activity of higher educational institutions of both III-IV level of accreditation, as well as their contribution to the training of scientific and pedagogical staff. All-round attention is given to the analysis of the size of the staff of research institutions and their contribution to the training of post-graduate and doctorate students in view to enhance the scientific-human potential for the economy of the countryuk
dc.description.abstractУ даній статті досліджуються особливості становлення і формування науково – кадрового потенціалу в процесі шестиетапної трансформації вітчизняної науки після проголошення незалежності України. Проаналізовано динаміку діяльності вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації, а також їх внесок щодо підготовки науково – педагогічних кадрів. Всебічна увага приділена аналізу чисельності працівників науково – дослідних організацій та їх внесок у підготовку аспірантів та докторантів із метою нарощування науково – кадрового потенціалу для народно-господарського комплексу державиuk
dc.description.abstractThe article studies the peculiarities of the formation of the scientific human potential in the process of a six-stage transformation of national science after the declaration of independence of Ukraine. It analyses the dynamics of the activity of higher educational institutions of both III-IV level of accreditation, as well as their contribution to the training of scientific and pedagogical staff. All-round attention is given to the analysis of the size of the staff of research institutions and their contribution to the training of post-graduate and doctorate students in view to enhance the scientific-human potential for the economy of the country.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла". – Ужгород, 2014uk
dc.subjectнауково – кадровий потенціал, етапи трансформації освіти, вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації, науково – педагогічні кадриuk
dc.titleАналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи Україниuk
dc.title.alternativeTHE ANALYSIS OF THE LEADING KINDS OF SCIENTIFIC HUMAN POTENTIAL IN THE PROCESS OF TRANSFORMATION OF THE EDUCATIONAL SYSTEM OF UKRAINEuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Король_УжНУ.pdfСтаття10.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.