Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3570
Назва: | Аналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи України |
Інші назви: | THE ANALYSIS OF THE LEADING KINDS OF SCIENTIFIC HUMAN POTENTIAL IN THE PROCESS OF TRANSFORMATION OF THE EDUCATIONAL SYSTEM OF UKRAINE |
Автори: | Король, Марина Михайлівна |
Ключові слова: | науково – кадровий потенціал, етапи трансформації освіти, вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації, науково – педагогічні кадри |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла". – Ужгород, 2014 |
Бібліографічний опис: | Король М. М. Аналіз провідних видів науково-кадрового потенціалу в процесі трансформації освітньої системи України / М. М. Король // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». – 2014. – № 1(42). – С.78 – 88. (0,81 д.а.) |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті досліджуються особливості становлення і формування науково – кадрового потенціалу в процесі шестиетапної трансформації вітчизняної науки після проголошення незалежності України. Проаналізовано динаміку діяльності вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації, а також їх внесок щодо підготовки науково – педагогічних кадрів. Всебічна увага приділена аналізу чисельності працівників науково – дослідних організацій та їх внесок у підготовку аспірантів та докторантів із метою нарощування науково – кадрового потенціалу для народно-господарського комплексу держави The article studies the peculiarities of the formation of the scientific human potential in the process of a six-stage transformation of national science after the declaration of independence of Ukraine. It analyses the dynamics of the activity of higher educational institutions of both III-IV level of accreditation, as well as their contribution to the training of scientific and pedagogical staff. All-round attention is given to the analysis of the size of the staff of research institutions and their contribution to the training of post-graduate and doctorate students in view to enhance the scientific-human potential for the economy of the country. |
Опис: | The article studies the peculiarities of the formation of the scientific human potential in the process of a six-stage transformation of national science after the declaration of independence of Ukraine. It analyses the dynamics of the activity of higher educational institutions of both III-IV level of accreditation, as well as their contribution to the training of scientific and pedagogical staff. All-round attention is given to the analysis of the size of the staff of research institutions and their contribution to the training of post-graduate and doctorate students in view to enhance the scientific-human potential for the economy of the country |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3570 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Король_УжНУ.pdf | Стаття | 10.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.