Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36355
Title: Analysis of modern approaches to the formation of the organizational culture of applicants for higher education
Other Titles: Аналіз сучасних підходів до формування організаційної культури здобувачів вищої освіти
Authors: Михайлишин, Уляна Богданівна
Myhaylyshyn, U.B.
Завацький, Вадим Юрійович
Zavatskyi, V. Yu.
Keywords: organizational culture, structure of organizational culture, applicants of higher education
Issue Date: 2017
Citation: Myhaylyshyn U.B., Zavatskyi V. Yu. Analysis of modern approaches to the formation of the organizational culture of applicants for higher education. - Теоретичні і прикладні проблеми психології. Вип. 1, 2017. - С. 198-207.
Series/Report no.: Теоретичні і прикладні проблеми психології;
Abstract: The article is devoted to the analysis of modern approaches to the formation of the organizational culture of applicants for higher education. Theoretical and methodological approaches to the analysis of scientific research on this topic are presented, and the main socio-psychological characteristics of this process are identified. Key words: organizational culture, structure of organizational culture, formation of organizational culture, applicants of higher education.
Стаття присвячена аналізу сучасних підходів до формування організаційної культури здобувачів вищої освіти. Представлено теоретико-методологічні підходи до аналізу наукових досліджень з даної проблеми, визначено основні соціально-психологічні особливості цього процесу. Ключові слова: організаційна культура, структура організаційної культури, формування організаційної культури, здобувачі вищої освіти.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36355
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tippp_2017_1_26.pdf732.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.