Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/365
Назва: Загальна і спеціальна превенції в процесі профілактики девіантної поведінки неповнолітніх
Інші назви: General and special prevention in the process of prevention of juvenile deviant behaviour
Автори: Товканець, Оксана Сергіївна
Ключові слова: девіантна поведінка, профілактика, самовиховання, загальна і спеціальна превенція
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Товканець, О. С. Загальна і спеціальна превенції в процесі профілактики девіантної поведінки неповнолітніх [Текст] / О. С. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 185–188. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 187–188 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми визначається необхідністю в су-часних умовах розвитку українського суспільства здійснюва-ти профілактику девіантних проявів поведінки серед молоді як превенцію соціальної деформації особистості. Визначено орієнтовні завдання профілактичної програми, що включа-ють освітній, психологічний та соціальний компоненти. Для вирішення поставлених завдань і реалізації профілактичних програм запропоновано використовувати комплекс методик: соціодраму, соціально-орієнтовані ігри, соціально-психологічний тренінг. Схарактеризовано самовиховання як свідому діяль-ність людини, спрямовану на вироблення у себе позитивних рис і подолання негативних. Ключові слова: девіантна поведінка, профілактика, самови-ховання, загальна і спеціальна превенція.
Опис: Urgency of the problem is determined by the necessity in modern conditions of development of the Ukrainian society to implement prevention of deviant behaviour among the youth as prevention of social strain of a person. The indicative tasks of preventive programs have been defined, including educational, psychological and social components. To achieve the objectives and implementation of prevention programmes to use a set of techniques has been proposed: sociodrama, socially oriented games, social-psychological training. Self-education has been characterized as a conscious human activity aimed at developing of positive qualities themselves and overcoming of negative ones. Key words: deviant behaviour, prevention, self-education, general and special prevention.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/365
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.