Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36607
Название: Педагогічгі аспекти розвитку дрібної моторики засобами фіізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями
Авторы: Філак, Фелікс Георгійович
Філак, Ярослав Феліксович
Ключевые слова: порушення інтелектуального розвитку, діти, фізичне виховання, дрібна моторика, корекційно-розвиваюча програма
Дата публикации: 2018
Издательство: ДВНЗ «УжНУ»
Библиографическое описание: Філак Ярослав, Філак Фелікс. Педагогічгі аспекти розвитку дрібної моторики засобами фіізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями / Ярослав Філак, Фелікс Філак // Науковий вісник Ужгородського унівенрситету, Серія Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1 (42) / Збірник наукових праць. Ужгород, 2018. – С 378 – 383.
Серия/номер: Серія Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Діти з порушеннями інтелектуального розвитку становлять 2,5% дитячого населення. У них темпи опанування рухів значно знижені, що призводить до сповільненості утворення складних умовних зв’язків, невідповідності рівня фізичного розвитку і рухової підготовленості вимогам соціально-трудової адаптації. Мета статті − розробити та експериментально перевірити методику розвитку дрібної моторики засобами фізичного виховання дітей 7-8 років з порушенням інтелектуального розвитку. Методи дослідження: аналіз медичних карт, контрольно-педагогічні тестування для визначення розвитку дрібної моторики, визначення сили м’язів кистей обох рук і м’язів спини. Перед початком дослідження дітям проведено ряд тестів з дрібної моторики та фізичного розвитку. Сформовано дві рандомізовані групи, одна з яких займалася фізичними вправами за загальною шкільною програмою, інша - за корекційно-розвиваючою. Після 6-ти місяців занять за планом корекційно-розвиваючої програми відзначається, поряд з покращенням самопочуття, позитивна динаміка тестування дрібної моторики. Отже, розроблений комплекс гімнастичних вправ сприяє розвитку комунікативних умінь, навчанню навичкам самообслуговування на підставі покращання дрібної моторики кистей і пальців рук, концентрації довільної уваги, збереження наявного та зміцнення загального здоров’я школярів, мотивації до самостійної активної навчальної та рухової діяльності.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36607
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри основ медицини
Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.