Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36607
Назва: | Педагогічгі аспекти розвитку дрібної моторики засобами фіізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями |
Автори: | Філак, Фелікс Георгійович Філак, Ярослав Феліксович |
Ключові слова: | порушення інтелектуального розвитку, діти, фізичне виховання, дрібна моторика, корекційно-розвиваюча програма |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ДВНЗ «УжНУ» |
Бібліографічний опис: | Філак Ярослав, Філак Фелікс. Педагогічгі аспекти розвитку дрібної моторики засобами фіізичного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями / Ярослав Філак, Фелікс Філак // Науковий вісник Ужгородського унівенрситету, Серія Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1 (42) / Збірник наукових праць. Ужгород, 2018. – С 378 – 383. |
Серія/номер: | Серія Педагогіка; |
Короткий огляд (реферат): | Діти з порушеннями інтелектуального розвитку становлять 2,5% дитячого населення. У них темпи опанування рухів значно знижені, що призводить до сповільненості утворення складних умовних зв’язків, невідповідності рівня фізичного розвитку і рухової підготовленості вимогам соціально-трудової адаптації. Мета статті − розробити та експериментально перевірити методику розвитку дрібної моторики засобами фізичного виховання дітей 7-8 років з порушенням інтелектуального розвитку. Методи дослідження: аналіз медичних карт, контрольно-педагогічні тестування для визначення розвитку дрібної моторики, визначення сили м’язів кистей обох рук і м’язів спини. Перед початком дослідження дітям проведено ряд тестів з дрібної моторики та фізичного розвитку. Сформовано дві рандомізовані групи, одна з яких займалася фізичними вправами за загальною шкільною програмою, інша - за корекційно-розвиваючою. Після 6-ти місяців занять за планом корекційно-розвиваючої програми відзначається, поряд з покращенням самопочуття, позитивна динаміка тестування дрібної моторики. Отже, розроблений комплекс гімнастичних вправ сприяє розвитку комунікативних умінь, навчанню навичкам самообслуговування на підставі покращання дрібної моторики кистей і пальців рук, концентрації довільної уваги, збереження наявного та зміцнення загального здоров’я школярів, мотивації до самостійної активної навчальної та рухової діяльності. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36607 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри основ медицини Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічгі аспекти розвитку дрібної моторики засобами фіізичгного виховання у дітей з інтелектуальними порушеннями.pdf | 285.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.