Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36651
Назва: | Новелістика Роберта Музіля: діалог літературної традиції й авторське новаторство |
Інші назви: | Новелістика Роберта Музіля |
Автори: | Голомідова, Леся Василівна |
Ключові слова: | Мала проза Роберта Музіля, новелістика, новела, ознаки новели |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка |
Бібліографічний опис: | Голомідова Л. Новелістика Роберта Музіля: діалог літературної традиції й авторське новаторство. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка №4(335) 2020 |
Короткий огляд (реферат): | В статті здійснено спробу проаналізувати мистецьку техніку новелістики австрійського письменника Роберта Музіля крізь призму поєднання літературної традицій в німецькомовній новелістиці та його авторського новаторства. З проекцією на дослідження жанрових ознак новел „Удосконалення кохання”, „Спокуса мовчазної Вероніки”, „Ґріджія”, „Португалка”, „Тонка” зі збірок „Поєднання” й „Три жінки” увагу приділено авторській дефініції відносно теорії модерністської новели, яка описана в есеїстичному нарисі Р. Музіля „Новела як проблема”. Відтак, простежено й виділено шляхи реалізації теоретичних основ літературної традиції австрійської новели в поєднанні з послідовною змістоформальною експериментальністю автора. Зроблено висновок, що дане явище виділяється, не як цілковитий відхід від традиційних розповідних структур німецькомовної новелістики, але своєрідна можливість тестування й аналізу свідомості людини новітнього часу. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36651 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 643.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.