Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/369
Title: Соціально-педагогічна освіта та її роль в подоланні насилля в молодіжному середовищі
Other Titles: Socio-pedagogical education and its role in violence overcoming among the youth
Authors: Вовканич, Маргарита Дмитрівна
Keywords: агресія, агресивність, норма та девіантність поведінки, тренінг подолання агресивності, соціально-педагогічна освіта, шкільний психолог, соціальний працівник, соціальний педагог, вчитель
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Вовканич, М. Д. Соціально-педагогічна освіта та її роль в подоланні насилля в молодіжному середовищі [Текст] / М. Д. Вовканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 33–35. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 35 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Дана стаття присвячена проблемам агресивнос- ті у молодіжному середовищі. Сьогодні кризи від- буваються в економічній, політичній і культурного життя України і негативно вплинути міжособис- тісні відносини в нашому суспільстві. Статистика показує, зростання злочинності, акти хуліганства здійснюється підлітків і молоді. Часто мають озна- ки з їх боку відкрито зухвала поведінка цинізму, не- гативу по відношенню до суспільства. Ми проаналі- зували підручники і побачив, що студенти зазвичай отримують дуже мало інформації з психології агре- сії та її компонентів. Це може негативно вплинути на формування комунікативних навичок, навичок вирішення конфліктів і якості життя в цілому без агресивних дій. Ключові слова: агресія, агресивність, норма та девіантність поведінки, тренінг подолання агре- сивності, соціально-педагогічна освіта, шкільний психолог, соціальний працівник, соціальний педагог, вчитель.
Description: The article focuses on the problems of aggression in the youth environment. The crisis takes place in economic, political and cultural life of Ukraine and adversely affects interpersonal relationships in our society. Statistics shows an increase in crime, acts of vandalism carried out by teenagers and youth. Most have signs of open defi ance of cynicism, negativity towards society. We have examined the books and found that students typically receive very little information on the psychology of aggression and its components. This may adversely affect the formation of communication skills, confl ict resolution skills and quality of life in general without aggressive action . Keywords: aggression, aggressive, norm and deviance rule of conduct, training on overcoming of aggression, social−pedagogic education, school psychologist, social worker, social pedagogue, teacher.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/369
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.