Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/369
Назва: Соціально-педагогічна освіта та її роль в подоланні насилля в молодіжному середовищі
Інші назви: Socio-pedagogical education and its role in violence overcoming among the youth
Автори: Вовканич, Маргарита Дмитрівна
Ключові слова: агресія, агресивність, норма та девіантність поведінки, тренінг подолання агресивності, соціально-педагогічна освіта, шкільний психолог, соціальний працівник, соціальний педагог, вчитель
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Вовканич, М. Д. Соціально-педагогічна освіта та її роль в подоланні насилля в молодіжному середовищі [Текст] / М. Д. Вовканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 33–35. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 35 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Дана стаття присвячена проблемам агресивнос- ті у молодіжному середовищі. Сьогодні кризи від- буваються в економічній, політичній і культурного життя України і негативно вплинути міжособис- тісні відносини в нашому суспільстві. Статистика показує, зростання злочинності, акти хуліганства здійснюється підлітків і молоді. Часто мають озна- ки з їх боку відкрито зухвала поведінка цинізму, не- гативу по відношенню до суспільства. Ми проаналі- зували підручники і побачив, що студенти зазвичай отримують дуже мало інформації з психології агре- сії та її компонентів. Це може негативно вплинути на формування комунікативних навичок, навичок вирішення конфліктів і якості життя в цілому без агресивних дій. Ключові слова: агресія, агресивність, норма та девіантність поведінки, тренінг подолання агре- сивності, соціально-педагогічна освіта, шкільний психолог, соціальний працівник, соціальний педагог, вчитель.
Опис: The article focuses on the problems of aggression in the youth environment. The crisis takes place in economic, political and cultural life of Ukraine and adversely affects interpersonal relationships in our society. Statistics shows an increase in crime, acts of vandalism carried out by teenagers and youth. Most have signs of open defi ance of cynicism, negativity towards society. We have examined the books and found that students typically receive very little information on the psychology of aggression and its components. This may adversely affect the formation of communication skills, confl ict resolution skills and quality of life in general without aggressive action . Keywords: aggression, aggressive, norm and deviance rule of conduct, training on overcoming of aggression, social−pedagogic education, school psychologist, social worker, social pedagogue, teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/369
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ТА ЇЇ РОЛЬ В ПОДОЛАННІ НАСИЛЛЯ В.pdf236.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.