Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36958
Название: Ощадливе виробництво як концепція оптимізації використання маркетингового інструментарію на підприємствах
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Дата публикации: окт-2020
Издательство: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36958
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Жуков (Харків 2020).docx17.35 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.