Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36959
Название: Improvement of information and marketing support of transfrontal economic collaboration
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Дата публикации: 2020
Издательство: Proceeding of the XVIII international scientific seminar, Kyiv: NAM
Краткий осмотр (реферат): Information and marketing support of both business and government is an important condition for the development of comprehensive links between regions (regions) of a country and between regions of border countries in the framework of transfrontal economic collaboration. The exchange of information and the use of marketing tools will help to improve the effectiveness of such collaboration, but it will be almost impossible to do so without the organization of modern institutions. Focusing on the feasibility of creating and operating information and marketing centers in Ukraine is a topical issue in modern international economic relations at all levels of government. Instead, the issues of organizing information and marketing support are still insufficiently worked out. Particular attention is paid to the use of information technology in the marketing component in the activities of the information and marketing centers.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36959
ISBN: 978-617-7386-32-1
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Жуков НАУ 2020 на англ.doc62 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.